10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1

10 Favoriter:
Färg: Svart
Mat: Pasta
Band: HIM
Film: Vet inte :S
Bok: Drömboken
Sport: Ölbrännboll kanske
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: Vanilj
Tid på dygnet: Kväll

9 För tillfället:
Humör: Vill-Tillbaka-Till blablablabla
Smak: Vatten
Kläder: Linne och mjukisbyxor
Bakgrund: Ingen
Nagellack: Inget
Tid: 16:45
Omgivning: Mitt rum
Irritationsobjekt : Killar

8 första:
Bästa vän: Malin
Screenname: ?
Husdjur: Guldfisk kanske d va, minns faktiskt inte..
Piercing: Hål i öronen
Förälskelse: Nån
Musik: Ace of Base
Kyss: Dan tror jag han hette
Tattoo: Min älva, april 2005

7 senaste:
Cigarett: Minns ej
Mat: Kykling och pasta igår på lunchen
Dryck: Vatten
Biltur: Till stan
Kyss: En vecka sen kanske
Spelad låt: See if I care - Disco Ensemble
Tv- program: Fråga Olle

6 Har du nånsin:
Dejtat nån av dina bästa vänner: Nepp
Brutit mot lagen: Japp
Blivit arresterad: Nepp
Badat naken: Japp
Varit med på tv: Nepp
Kysst någon du inte känner: Japp

5 nej tack:
Kläder: Fiskehatt
Mat: Påskmat
Musik: Hip Hop
Dryck: Sur mjölk
Personlighetsdrag: Ego

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Va hos Sara
Du kan höra just nu: Disco Ensemble som spelas flitigt på min dator just nu :)
Du inte kan leva utan: Ingenting
Du gör när du har tråkigt: Tänker

3 personer:
Du kan berätta allt för: Kan berätta d mesta för mina kompisar
Du tycker om: Ett par stycken
Du inte gillar: Nåra fler

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan:
Att få en önskan till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback