Blablabla

Jag skulle komma på saker jag var bra på förut och jag kom typ inte på nått bra alls =/ Jag är bara bra på dåliga saker känns det som..

Jennie sa här om dan att hon har biljetterna till Him och Metallica hemma =) Så nu ska vi få se dom ändå :D Och det bästa av allt är att vi får biljetten för 500 spänn styck vilket är typ ordinarie pris =) Alla som sålt eller köpt biljetter för massa mer kan ju ta och bränna sej själv på bål eller nått..Mohahah

Ah jag hatar att vara pank kan inte nån sätta in lite pengar på mitt konto? Snälla rara ;)

Faaan nu kom jag på att Wednesday 13 spelar i Linköping idag och jag missar det bara för att jag råkar ha drabbats av fattigdom. =( Jävla piss skit helvete!!!
image54image56image57


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback