.....

Skrev ett jättelångt inlägg här nyss men jag sudda ut det. Tror inte att jag vill blotta mej så mkt här vem som helst kan ju läsa liksom och vet inte om jag vill det. Men kan säga att torsdag var en bra dag spec natten mot fredagen :D Glad över att jag träffa en viss person då! Jag insåg vad jag vill eller inte vill med en viss annan liten person tack vare han jag träffade. Fast han fick mej att vilja träffa en annan person som jag har lagt bakom mej..Ajaj shit the same ska skita i dom nu, om jag träffar nån av dom igen så gör jag det och så får vi se vad som händer då kan ju hopppas på det bästa liksom mohahaha...

Jag och Sara var och käkade pizza igår och jag säger bara jävla gubbjävel ta tag i ditt liv och skaffa dej lite självkänsla och sluta trycka ner andra!!! Ångrar att jag inte gick fram och sa det till han eller i alla fall bett han hålla käften för han störde liksom oss när han satt där och gorma. Det var en gubbjävel som satt och tröck ner hans fru (?) det enda han tjata om va hur värdelös hon var och att hon aldrig gjorde nått och hur tjock hon va och blablabla asjobbigt att sitta och höra på ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback