Påsklovet 07

Sammanfattning av påsklovet:
Måndag - Nyktert! Var hemma hos Erika och Jocke för första gången sens de flyttade till Simonstorp vilket de gjorde i somras :P Haha..
Tisdag - Palace med Mia Bitch jäkligt nice inte så mkt folk och mest gamlingar men vi hade kul som faan ändå :)
Onsdag - Nyktert. Hanna var här och vi glodde på film och så :)
Torsdag - Roligaste dagen den här veckan! Palace med Mia Bitch och Hanna. Träffade en viss person som jag trodde att jag inte ville träffa igen men när jag väl träffade han var det jäkligt niice :D Haha
Fredag - Palace igen, den här gången med Sara, Mia Bitch och Hanna det var ganska seg =/
Lördag - Hugos med Hanna och Isabel. Jäkligt kul.
Söndag - Så jävla tråkigt!! Var på Otten med Hanna, Sara och två till. Jävla bajstrancegrejs spela dom där. Fattar inte hur man kan gilla sån skit"musik" Måste ju typ vara hög eller nått för att kunna gilla det och kunna dansa till det, jag är ju ganska mkt emot droger så jag trivdes inte så bra där. Var där typ en timma sen stod jag inte ut längre så ringde pappa så fick han komma och hämta mej. 170 spänn åt helvete. Hade inte råd att gå dit egentigen men blev övertalad att låna pengar så nu ska jag betala av 10 kr i månaden...
Har festat fem dagar den här veckan, kanske lite illa men måste ju värma upp lite inför sommarens festivaler :P Hähä

Kommentarer
Postat av: Tessan

VA!!! 10 kr i månaden, det är ju skandal...vem är det som tar ut sånna avgifter? Kanske bäst du skaffar ett extra jobb ;) hihi Tror du överlever :P Idag är det min sista pluggdag typ, imorrn ska jag in till Manchester, klippa mig ocg shoppa. Sen på Onsdag kommer Rikard, nice! :)

Kram

2007-04-09 @ 12:00:58
Postat av: Ankan

Vadå skandal? Jag fattar inte vadå avgifter? *-) Ah oki trevlans :) Shoppa lungt då ;)

Postat av: Lastdayreaper

I am very excited to see this site.
Universal design and accessibility.
Congratulations!

2008-01-03 @ 14:06:19
URL: http://lastdayreaper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback