Boring

Vad heter du? Annika
Efternamn? Larsson
När fyller du år? 2 februari.
Vad önskar du dig då? En ny bil, egen lägenhet, en resa, pengar..
Vad har du på dig nu? Jeans och linne
När duscha du senast? Imorse
Ska du duscha idag? Det har jag redan gjort ju
När tatuera du dig senast? April 05
Vad gjorde du då? En älva mellan skuldrorna
Är du kär? Njae
I vem? Kärleken
Saknar du nån nu? Jaa tyvärr
Vad har du ätit idag? Mat
Hur lång är du? 175 cm
Vad vägde du senast du stod på vågen? 55 kg
Hatar du någon? Ja
Vad såg du för film senast? Allt om min buske
Va den bra? Inte direkt
Vad tänker du på just precis nu? Inget speciellt
Vad tycker du om danskar? Att de borde svälja gröten
Norrmän då? Lustiga
Vad har du för hårfärg? Brun
Ögonfärg? Hmm *-)
Vad tycker du om Fredrik Reinfeldt? Ingenting
Vart skulle du vilja åka? Härifrån
Vad lyssnar du på för musik just precis nu? Ingen
Vilken är den dåligaste musik genren enligt dig? Vet inte riktigt
Har du en bästis? Kanske
Tycker du om den personen? Ja
Svär du mycket? Nepp, eller gör jag det?
Vad är fula kläder enligt dig? Fula
Har du smink på dig nu? Nepp
Är du brun? Nepp blek som en albino typ
Har du nagellack på dig? Japp
Har du några husdjur? Naj
Vill du gifta dig? Helst inte
Vad ska du göra nu? Svara på resterande frågor
Vad Ogillar du? Sega människor, mitt liv, känslor, att vara pank, folk som ignorerar en när man hör av sej, folk som är anonyma när de komenterar min blogg, bla bla bla
Å vad gillar du? Shoppa!!
Vad ska du göra imorgon? Träffa Hanna, Carro, Frank och Mange antar jag
Vad vill du göra nu? Vet inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback