Det var inte bättre förr men det ska bli bättre framöver?

Sysslolöshet, lättja och illamåeende är vad som väntar efter nattens drömmar enligt drömboken. Låter som ett par roliga dagar jag har att se fram emot, eller inte! Eller undra under hur lång period drömmarnas betydelse håller i sej? Ska nog sluta att slå upp vad mina drömmar betyder, de betyder ändå aldrig något possitivt.

Varför känns det som att det var bättre förr fast att jag egentligen vet att det inte var det? Är det för att det man mådde dåligt över då har fått ett slut nu eller för att man har lärt sej att leva med det? Just nu önskar jag mej bort (som vanligt alltså) vet inte varför men så har det varit i flera år. Fattar inte varför jag inte kan vara nöjd och trivas med livet. Och om nånting nån gång skulle råka vara bra så ser jag självklart till att det inte håller i sej utan ser till att det skiter sej. Eller det kanske inte är jag, det kanske är ödet? Skit samma vems fel det är bra jävla onödigt är det i vilket fall!

Kommentarer
Postat av: Bäverdjävel

flytta till småland så kan vi leka :D

2007-08-08 @ 15:31:00
Postat av: Paullinea

Great site! Thanks for letting me look around. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback