En slemklumps återkomst

Min hals är typ cp igen. Ingen hosta än men en ständigt svidande slemklump som vägrar att försvinna. Ska ligga kvar i min säng tills den behagar att ge sej iväg på andra äventyr. Med min tur lär den väl inte göra det förens jag fått liggsår.

Det är fan augusti nu, skolan börjar om mindre än en månad och ärligt talat vet jag inte om jag har nån lust eller ork till att plugga. Vet inte om jag vill gå på Marieborg, Komvux kanske passar mej bättre? Fast känns som Marieborg kan ge mej gymnasiekompitens snabbare än vad Komvux kan.

Va så skönt att komma bort härifrån i helgen. Skulle vart skönt att stanna i Halmstad lite längre, är så trött på att vara här. Ångrar lite att jag gick på hm ist för att vara mer med en viss liten person men inget att göra åt nu liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback