En tegelsten på flykt

Gaah jag hatar min kropp den är så jävla seg, känner mej förlamad, orkar knappt röra på mej. Känns som om jag vore värsta fettot som växt ihop med soffan och att jag är så tjock att jag inte kan röra på mej över huvudet taget kan inte ens prata för att jag inte orkar öppna käften för att det är för mkt fett ivägen. Eller nee så känns det inte alls känner mej inte tjock utan mer tung. Känns mer som att kroppen är gjord av sten eller bly och att den är omöjlig att rubba. Känner för att hoppa ur kroppen och springa ifrån den samtidigt som jag gallskriker, det känns lite omöjligt så jag låter nog bli det. Men ska nog vara lite rebellisk mot den och palla mej ur soffan och åka och handla, har egentligen ingen lust med det men jag kan fan inte bara ligga i soffan och stirra ut i tomma intet en hel dag. Nu ska jag fly härifrån ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback