I Don´t Have Anything..

Ah jag vill åka utomlands, vill komma bort härifrån.Känns som det var en evighet sedan jag var utomlands men när jag tänker efter så är det bara tre månader sedan. Saknar England, mådde mkt bättre när jag var där. Kunde liksom sluta tänka på all skit som jag tänker på annars. Jag saknar till och med att sitta fast på flygplatsen i Köpenhamn där jag satt jag och tjöt i flera timmar,  var så skönt att bara tjuta av sej lite, kändes som endel problem rann av mej då liksom..


I don't have plans and schemes,

And I don't have hopes and dreams.
I, I, I don't have anything,
Since I don't have you.
And I don't have fond desires,
And I don't have happy hours.
I don't have anything,
Since I don't have you.

Kommentarer
Postat av: Uismine

This is great please keep on the good and wonderful work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback