It´s not a bad day, it´s a bad life.

Jag hatar mina drömmar!! Eller egentligen dess betydelse, enligt den där fucking jävla drömboken har mina senaste drömmar bara haft dåliga betydelser bl.a. besvikelse i kärlek och att jag ska vara på min vakt för en fara hotar. Jag pissar på mitt liv!! Känns som det vilar en förbannelse eller nått över mej, har jämt sån jävla otur, känns som att allt som kan gå fel går fel för mej.
Kom att tänka på en sak förut som jag har för mej att Rikard har sagt, att punkare blev tappade på huvudet när de var bebisar, jag tror fan det stämmer.

Var i Västerås med mamma, pappa och Jocke idag. Gick en sväng nere vid hamnen vilket var pisstråkigt fast det fanns ju iof ett par fina byggarbetare i bar överkropp att kolla in men det gick ju typ två sekunder att gå förbi dom så det var ju inte så mkt att hurra för. Men sen blev det bättre, gick en runda på stan där jag fick ett par balerinaskor och ett linne. =) Var en sväng hos farmor också, hon såg piggare ut nu än vad hon gjorde sist vi var där. Hon berättade för mej att hon hade ätit en råtta som sprang runt inne i henne nu, jag sa att hon kunde vara glad över att hon hade sällskap av den men det var hon tydligen inte. Åkte en sväng till Eskilstuna och käkade på Grappa innan vi åkte hem, mkt smaskigt.

Kommentarer
Postat av: Businessgiftdepot

Hi, very nice site! Good luck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback