Jag pissar på livet!

Mitt horoskop säger att jag ska ängna dagen åt mej själv. Så jävla boring! Jag börjar tröttna på det. Jag var för mej själv tillräkligt mkt förra veckan. Nu vill jag ha uppmärksamhet!! Vill att folk ska höra av sej, speciellt folk som jag inte hört från på länge, kanske inte är så lätt med tanke på att jag bytt nummer..
Jag saknar förra sommaren inte för att det hände så jävla mkt då men för att jag hade nån att prata med om typ allt i stort sätt vilken tid det än var på dygnet. Ah jag har tröttnat på mitt så kallade liv, det händer för i helvete aldrig nått intressant i det. Jag pissar på livet!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte ensam om att pissa på livet om det hjälper :P

Postat av: Thorstella

Very impressed!

2010-02-02 @ 10:48:51
URL: http://thorstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback