Save Me

Var som att någon just högg mej i bröstet. Jag fick just bekräftat att den historian verkligen VERKLIGEN är SLUT!! Jag visste ju iof redan det innan men hade kanske en liten gnutta hopp om att den inte skulle vara det kanske bara hoppades på att det var en lång, lång paus. Men det är väl lika bra att sudda ut spåren och låtsas som att ingenting har hänt. Gå vidare och hoppas på att framtiden har något bättre att erbjuda. Jag hoppas verkligen att den har det och att den har det snart för jag är så jävla trött på att må så här.



Waking up from this dream
Got a feeling that something is wromg
There´s blood in the bodies everywhere
What the hell have I done
Was I walking in my sleep or is it just a conspiracy
All I know that I´m in too deep

Save me
Please wake me up from this dream
Save me
How am I supposed leave

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback