Ska man bli kriminell eller va fan ska man ta sej till?

Jag är pank!! Så jävla ruttet.. Känns som att man lika gärna kan gå och dö om man inte har pengar. Man är ju typ invalido när man e pank, man kan inte göra ett skit! Och jag får inga pengar från csn förens i slutet av september, det är fan över en månad kvar. Jag kommer säkert hinna bli kriminell på den tiden, typ råna ett par muppar på stan eller nån bank eller nått. Och pengarna jag får i septenber va väl typ spenderade redan i juli så kommer va pank till oktober men för d pengarna måste jag säkert oxå betala skulder. Och nu är jag i akut behov av pengar för måste käpa ridskor, betala ridlektionerna, vill ha en biljett till skogsröjet och d e bara grejerna jag MÅSTE ha den här veckan, finns ju typ en miljon andra saker jag oxå behöver. Pissar på att vara fattig!! Men får väl ligga här o ruttna o vänta på att få pengar medan alla andra där ute har ett liv.

Kommentarer
Postat av: Kjartanolivia

Excellent site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback