Sleepless nights

Har lyckats komma tillbaka till gamla "vanor", sömnlösa nätter och ständig trötthet, huvudvärk, ångest och nedstämdhet. Skillnaden sen sist är väl att jag inte har någon frizon att fly till den här gången så det känns som jag är deppigare och att ångesten är värre nu än vad den har vart tidigare. Jag spyr på det här, vill verkligen inte. Varför kan man inte bara få må bra för? Hatar det här, går och lägger mej i hopp om att få sova men väl i säng känns det omöjligt att somna, ligger och vrider och vänder på mej i timmar innan jag lyckas somna och sen när jag vaknar känns det som att jag är tröttare än vad jag var innan jag gick och la mej.

Kommentarer
Postat av: Remimargit

NICE AND WONDERFUL SITE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback