Helg

Mamma gav mej utegångsförbud förut, jag får tydligen inte festa förens nyår för henne bara för attj ag råkar vara lite hes.

Fest hos Erik i fredags och sen Palace och sen efterfest hos Erik. Jag skulle banka på Eriks fönsterruta för att dom skulle skynda sej lite och öppna porten men jag banka på fel ruta. Erik bor på andra våningen och jag når inte så långt så jag stod och bankade på fönstret som va rpå första våningen hähä.. Sen lyckades Erik välta sitt glasbord det gick inte sönder men jag skratta ändå.

Igår var det fest hos Jimmy och sen Cromwell och sen efterfest hos Erik men stanna inte där så länge för skulle gå och hämta groggvirke hos Jimmy och sen orkade vi inte gå tillbaka så efterfestade hos Jimmy istället. Tror vi festade till typ halvåtta eller så.

Kommentarer
Postat av: Tonykaroline

Incredible site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback