Onsdag

Så jävla surt hade bestämt mej för att köpa Guitar Hero och så är det slut. Var runt halva stan och letade men utan framgång. Messade till Jocke så de ska försöka ta sej tid till att åka och kolla om det finns i Vimmerby eller Västervik eller i Linköping. Hoppas det finns där annars blir jag ledsen i ögat.
Jag är sugen på nåt men vet inte vad och det finns som vanligt inget hemma.
Var på fest hos Jonas i Linköping igår. Det var helt okej men skulle vart mycket roligare om jag inte hade vart så himla seg.

Kommentarer
Postat av: Flisan

Jag har Guitar Hero :) Vi letade också ÖVERALLT men det fanns på Mediamarkt

Postat av: Ankan

Jag kollade där men det fanns inte till ps2 :S Det är typ slut över allt. Kollade på cdon här om dan och då fanns det inte och sen dan efter kollade jag igen och då fanns det så har beställt det därifrån. Så nu är det bara att vänta på att brevbärarna ska börja jobba :P

2007-12-30 @ 12:29:21
URL: http://mordvapen.blogg.se
Postat av: Hallvardseline

Informative website! Thanks!

2009-06-23 @ 08:55:38
URL: http://hallvardseline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback