Svammel

Jag saknar att ha meningslösa konversationer i timmar utan att man tröttnar på det och tycker att det spårar ur totalt. Blev lite påmind om det igår men konversationen dog ut efter ett tag men det var ändå skönt att bara snacka massa skit ett tag om obetydliga saker som inte har så mycket med verkligheten att göra.
Det är så sjukt varje år längtar jag tillbaka till året som var innan. Kanske är för att jag bara kommer ihåg de bra sakerna och har förträngt de dåliga. Känns som att jag aldrig är nöjd med nuet.
Försökte sova men det gick inget bra, kanske är tillbaka i min gamla onda spiral igen. Jag vill inte det!

Kommentarer
Postat av: Vegardkamilla

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback