Tisdag

Ah jag måste ha hjälp med datorn. Någon som ställer upp frivilligt eller? *-)

Det jag måste ha fixat är:
* trådlösa internet
* skrivaren
* microsoft office (vart fan har det försvunnit?)
* virusprogram
* ta bort ikonjävlarna från skrivbordet
* nedladdningsprogram

Fan hoppas att jag aldrig mer behöver formatera om datorn. Så jävla pissigt när man tänkt göra nåt och sen upptäcker att det inte går för att man inte har det programmet som krävs...

Var ledig från skolan idag. Var rastlös som fan. Försökte göra ett kollaget om Sofokles men jag är inte tillräkligt duktig för att få det att bli så som jag vill ha det så måste komma på en annan lösning.

Har bakat brownies och julgranskakor idag *mumsfilibaba*
image245

image246


Kommentarer
Postat av: nenny

jag vill oxå ha ett nerladdningsprogram!!!!!!!

2007-12-05 @ 09:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback