1 Februari 2007 - Biljetterna är fixade nu =)

Iiiih jag hittade flygbiljetter till England för 440 spänn så jag slog till på en gång. Så nu är det verkligen bestämt att jag ska åka dit, åker dit den 14 feb och kommer hem den 21 feb. Jag kommer vara skitnervös, som att det inte skulle vara nog med att jag ska åka alldeles själv så ska jag även byta plan i Köpenhamn vilket skrämmer mej något men det kommer gå bra =)
Får se om jag och Tessa klara av att dela på hennes lila studentrum på 10 kvadratmeter i en vecka utan att slå ihjäl varandra,  det kan bli intressant det här.

Firade mej och pappa idag så nu har jag ett par slantar till att göra av med på shopping i Manchester =) Ska på stan med mamma och pappa imorn efter skolan, ska få min födelsedagspresent av dom då. Gissar och hoppas på att det blir en digitalkamera.

Kommentarer
Postat av: About Carmine Giovinazzo

i love this page keep it up.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback