Åt helvete med mitt vad!

Mitt vad gick i graven igår. Byebye med det liksom. Det var en nice kväll iaf så det kanske var värt att begrava det. Fast det hade nog varit bättre om jag stannat hemma, halsen har blivit värre sens igår :S Den är så jävla elak, verkar aldrig kunna bli bra =/ Kul om den kommer vara så här när jag åker till England då. NOT!

Var i Västerås igår, det var trevligare än jag trodde det skulle bli.

Jag fick reda på att min kusin visst hade blivit pappa i oktober, hade ingen aning om att han hade barn. Bra  koll jag har på släkten alltså :P Ungen heter Penny, jag tycker det är ett hästnamn men djurnamn kanske är något vi kusiner gillar att ge våra barn för farmor påstår ju att Cassandra är ett konamn. Kan ju undra vad nästa unge kommer heta, Rosa kanske? *-) Haha..

Farmor: -Man ska ha händerna på bilen och sära på benen....
Kerstin: -Är inte det där lite barnförbjudet? (För jag och Jocke är ju så små? *-))
Jag: -Hon berättar hur man ska göra om man blir tagen av polisen.. (Det här skulle iof också kunna misstolkas men det gjorde det inte :P )

Kerstin: I vår familj spar vi på allt och om det inte finns plats för mer grejer så bygger vi ut huset istället för att kasta all skit som ligger och skräpar överallt.

Ska åka till Linköping nu, har nada lust men det är väl bara att kravla sej ur sängen och åka och hoppas på att man är hemma snart igen. Är bakis ju =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback