Det vilar en förbannelse över mej

Ärligt talat, jag tror fan att det vilar en förbannelse över mej. Jag har sån jävla maximal otur med allt. Skulle köpa nya träningskläder idag men det fanns fan inget i min storlek. Det fanns bara i fettostorlekar och ett och annat plagg i S men det var fan förstort det också. Det fanns inget XS så fick bli att jag köpte ett par träningsbrallor som är lite stora och som jag typ visar halva röven i när jag gör knäböj och liknande :S

Ah fattar inte varför spårisarna slutar gå så jävla tidigt för, de hindrar mej från att träffa mina vänner =/

Kommentarer
Postat av: Flisan

Hallå benrangel... XS är inte direkt den mest vanliga storleken kanske :p L is the shit ;p

Postat av: Ankan

Jo tack jag märkte det! L & XL var vad som fanns typ. Jag har typ jämt S eller M i vanliga kläder men tror de har andra mått i träningskläder. Det är säkert för att man ska tro att man har mindre storlek än vad man i själva verket har och sen går man och köper vanlig kläder i den storleken utan att prova och då upptäcker man att man inte kommer i dom för att de är för små och då blir man tvingad att börja träna för att kunna komma i dom.

2007-02-28 @ 23:47:41
URL: http://mordvapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback