Dumt gjort?

Jag har kanske gjort något dumt idag, jag beställde tid för att gadda mej men jag vet inte om jag har råd :S Fast kan ju avbeställa tiden i värsta fall. Ska inte säga något om det till mamma förens jag kommer hem från England då jag vet om jag har råd eller ej. Hon kommer bli så sur, igår sa hon att om jag gaddar mej igen så kommer inte jag få ett öre till av henne men det var nog ord och inga visor. Det är min kropp liksom så jag gör väl vad jag vill?
Fast om jag gaddar mej kanske jag inte har råd med Hultan =/ Och till Hultan måste jag fan åka!! Hatar att vara fattig! Jag ska söka jobb, skulle kunna hoppa av skolan om jag får ett jobb. Jag får ändå inte ut något  av att gå i skolan nu mer än studiebidraget :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback