England dag 1

Är i England nu, är trött som fan för sov typ inget i natt för när jag väl gick och la mej kom mamma och sa att vi skulle åka :S Det var som vanligt när mamma och pappan ska skjutsa mej till Arland, skitdåligt väder, men kom ju fram i tid ändå :) Planet till Köpenhamn skulle bli försenat så jag skulle missa planet till Manchester därifrån så jag fick åka direktflyg från Arlanda ist :D
Väl frame i Manchester fick jag sitta på flygplatsen ett par timmar och vänta på att Tessa skulle sluta skolan så jag kunde åka och möta henne sen, var ganska skönt att bara sitta där att slappa, tiden gick förvånadsvärt fort, läste en halvdålig bok mestadels av tiden där..
Håller redan på att reta gallfeber på Tessa, jag frågar tydligen för mycket.. :P Haha..
Har vart på ett jättestort köpcentra mestadels av dagen idag, köpte dock inget, kom precis hem därifrån och fötterna gör lagom ont kan jag ju säga. Imorgon blir det Manchester, där måste jag däremot köpa nått!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback