England dag 2.

Ajajajaj mina fötter gör ont, var inne i Manchester och shoppade lite idag, tror vi var där i 5-6 timmar. Jag köpte ett par ballerinaskor,ett par pumps,en tröja, en keps och en födelsedagspresent till Hanna. Jag köpte te och muffins till lunch också. Ett hett tips om du vill bränna dej på tungan och ha äcklig smak i munnen är att köpa te här. ;) Ska åka in till Manchester nån mer dag och då ska det bli mer shopping :)

Var lite kul på vägen till och från tåget, till tåget snubblade jag typ tre gånger på typ en minut och på vägen hem från tåget gjorde jag den stora upptäckten att jag har ägghuvud :S

Faan msn har fuckat sej totalt :@ Får väl testa att starta om datorn och se om det hjälper..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback