Fotolista

Woho nu funkar det =)


1. Fotografera hela ditt rum



Halva rummet kom med i alla fall


2. Fotografera/visa dina 3 favoritprylar i rummet



Min soffa, mina tidningar och min dator


3. Berätta storyn bakom 3 saker i ditt rum



Jag fick för mej att jag skulle lära mej att åka inlines en sommar så jag hjälpte till att måla boden så att jag skulle få ett par. Det blev inte så mycket av lärandet, de har mest stått oanvända sens jag fick dem..



Mina hultanarmband =) Hultan är KÄRLEK åk dit ;)



Jag och Erika var på Otten och såg på Backyard Babies, det var några som knuffade mej så att jag ramlade och hamnade på golvet, jag blev sur så vi gick upp där uppe och där hittade jag ölglas som jag skulle kasta på de som stod framför scen men det var visst någon kille som hindrade mej..


4. Öppna din garderob och fota




5. Fota de 3 bästa klädesplaggen



Mitt randiga linne, mitt nitbälte & mina kära raggsockar :)


6. Fota din bokhylla




7. Fota ditt sminkbord/skrivbord



Yeah mycket till sminkbord


8. Visa din utsikt (om du har ett fönster)

Det är för mörkt för att fota ut genom fönstret nu


9. Presentera alla dina rumskamrater. Ex, ohyra eller gosedjur.



Ville Valo <3    Pippi Långstrump    Pinocchio


10. Fota dig själv i ditt rum.

Jag fastnar inte på kort idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback