Helgen: Presenter - Fest i Valen - Palace

Gick på stan med mamma och pappa i fredags och då sa de att jag skulle få pengar till England i fyllepresent men jag övertalade dem att ge mej en digitalkamera ist och sen fick jag en webkamera av dem också =)

Så detta fick jag i 20 års present:
* Pengar av mormor, Karin & Classe och Ulla
* Flygbiljetter tur&retur Stockholm - Manchester UK av mamma och pappa
* Digitalkamera med extra minneskort av mamma och pappa
* Webkamera av mamma och pappa
* 2 filmer - Rounders (hade vi redan men den är bra så ) & Dogma av Carina
* Halsband av Sara
* Blommor av Ulla och mormor
* Wednesday 13 - Fang Bang av Jonas (som var ute i god tid och gav mej den redan i höstas någon gång)

Fest i valen var helt okej fast lite dåligt planerad från arrangörernas sida, förseningar första dan så att insläppet blev över en timma sent vilket gjorde att en grej fick ställa in och om man frågade dem något kunde de inte svara. Blev sur över att jag skulle jobba två pass på lördagen men inte Hanna och Fia skulle göra det så jag sket i mitt sista pass för jag mådde dåligt.
Det fanns en del bra att se på där visade det sej så det var ju inte helt bortkastad tid att vara där. Dåligt att det var vegankäk bara, jag fattar inte varför någon skulle få för sej att vara vegan? Det fanns bara någon läskig veganröra med massa lustigheter i och sen fanns det toast som smakade konstigt så det fanns ju typ inget ätbart :S Så arrangörerna och maten får bottenbetyg och banden får toppbetyg ;)

Var på fest i fredags efter att vi jobbat. Det var jäkligt niice!! Var lite kul när Sara, Hanna, Mia och jag skulle dra vidare till Palace, vi väntade på bussen aslänge men den kom inte så Hanna och Mia bestämde sej för att de ska gå dit ist så de skulle hinna in innan tolv och slippa inträdet men Sara och jag fortsatte att vänta på bussen. Det kom aldrig någon buss så Sara och jag fick också gå, efter en bit ser jag en bil som var tvungen att stanna i en korsning och säger till Sara att hon ska be om skjuts vilket vi får vilket ledde till att jag och Sara hann in på Palace innan tolv vilket Mia och Hanna inte gjorde Mohahah :P

Ska se Prison Break nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback