070125

Jag snodde en länk från Candra.
http://www.blogthings.com/whatdrugisyourpersonalitylikequiz/outcome.php
Your Personality Is Like Alcohol! 
You're the life of the party, a total flirt, and probably a pretty big jokester.
Sometimes your behavior gets you in trouble, but you still remain socially acceptable.
You're a pretty bad driver, and you're dancing could also use a little work!


Faan!! Det är en dålig dag idag, hade precis sönder mitt linne :( *snyft*
Har historialektion nu, astråkigt ska skriva om jävla Gustav Vasa och tiden innan hans tid. Hur jävla tråkigt som helst!!!

Min överarm gör ont, tror jag måste amputera den =/ Jag får bli enarmad bandit när jag blir stor i så fall, undra om man tjänar bra på det? *-)


Kommentarer
Postat av: Flisan

En fråga bara... Om du blir en enarmad bandit, vart ska man stoppa i poletten då?

Postat av: AnkDjävel

Vadå är det inte pengar man lägger i enarmade banditer? *-) Man kan ju göra en Cattiz annars går det bra med att lägga pengarna i min ficka eller liknande..

2007-01-25 @ 18:39:33
Postat av: Flisan

Det finns nog både och?
Hahahaha, en Cattis? Slänga en femma i ditt kaffe?

2007-01-25 @ 20:43:29
Postat av: AnkDjävel

Ah vad bra. Jag ska bara ta emot pengar om jag nu ska bli enarmad bandit. Hmm kanske inte var en så bra idé att man skulle göra en Cattiz men ja jag får komma på något bra, jag har ju kvar båda mina armar ett tag till i alla fall så har ju ett tag på mej att tänka ut något. =)

2007-01-25 @ 21:25:37
Postat av: Evangeline Lilly

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2008-02-11 @ 10:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback