22 Januari 2007

Så då har jag också en blogg då. Kom inte på nått bra så det fick bli mordvapen, samma som jag har på skypen :P

Jag fyller 20 år om cirka en och en halv vecka så om någon känner att de vill spendera sina sista besparingar på mej så har jag lite förslag på vad som skulle vara passande presenter.
* Digitalkamera
* Hultanbiljett
* Presentkort på Lucky 7

Det var bandsläpp till Hultan idag :D Jag är nöjd med bandsläppet och har redan påbörjat min ska-se-lista:
- Ozzy
- Wolfmother
- Hatebreed
- Converge
- Sabaton
- Neverstore
- The Drones
Ser fram mot nästan bandsläpp som är 21 februari så jag kan fylla på listan. :)

Ah det är en sak jag inte fattar, varför finns Bandit typ bara i Sthlm? Tror dom inte att folk i övriga landet äger någon musiksmak eller?

Kommentarer
Postat av: Johan

haha!! Sucker!!

2007-01-22 @ 18:51:09
Postat av: Iverandrea

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback