23 Januari 2007 - Alla kan ju bara ta sig i röven eller nått!!

Ahhh faaaaan så jävla sur jag blir! Kommer massa oväntade utgifter till körkortskiten hela tidenen kan ju börja undra om det är någon som driver med en? De på Haga är jävla lögnhalsar, det de säger ingår i paketen gör tydligen inte det, jag behöver antagligen inte köra så många lektioner som de säge heller men det är väl lika bästa att göra det så jag klarar uppkörningen första gången. Man kan ju undra varför vägverket ska ha 645 spänn till också? Så jävla bra timlön har väl inte de som jobbar där?

Skolan är typ också skit, ska ha prov på 10 kapitel i biologin efter att ha läst kursen i drygt en månad, när fan ska man hinna med och plugga in 10 kapitel då? Vi har liksom bara två lektioner i veckan och han går ju inte direkt igenom något vettigt på lektionerna. Känns som att han förväntar sig att man redan ska kunna det mesta från kemi b men hur mycket lärde jag mig i kem b då? Just det inte ett skit! Det finns liksom en anledning till att jag har IG i den kursen.
Ann-Kathrin är ju också en bra lärare, NOT!! Jag frågade vad det var för uppgift vi skulle göra till boken vi ska lässa eftersom jag inte har fått den uppgiften men det visste hon tydligen inte. Bra att lärarna har koll på vad de delar ut för uppgifter liksom.

Har vart ute och åkt pulka med Hanna och Camilla nu ikväll, faan vad jobbigt det är att gå upp för backen alltså men det är jäkligt kul att åka ner. Vill fan åka till yxbacken och åka någon gång så att man får åka i en riktig backe. Studiedag imorgon det gillas :)

Vill ni veta en sak? Man behöver inget nerladdningprogram när man har så underbara kontakter på msn som skickar musik till en :)

Adios amigos

Kommentarer
Postat av: Flisan

JA! Kan vi inte åka pulka i Yxbacken? WOHO!

Postat av: Jonas

Åh, vad gulligt på slutet då ;)

2007-01-24 @ 15:14:27
Postat av: Johan

haha sucker! studieteknik? :P

2007-01-24 @ 18:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback