26 Januari 2007

Candra är ond! Hon bestämde att vi skulle vara i första lab-gruppen så att jag inte fick någon sovmorgon och sen kommer hon inte på laben. Shame on you!!

Idag flydde syster landet =( Hon övergav snöiga Sverige för regniga England, det är ju att byta ner sej lite, i alla fall enligt mej men men det är ju hennes val ;) Ska väl förhoppningsvis åka och hälsa på henne någon gång i vår =)

Aj aj aj mina armar gör fortfarande ont =( Jag antar att det är träningsvärken som fortfarnde sitter i. Känns lite illa det här, jag tränade i måndags och har fortfarande träningsvärk. Det har liksom gått fyra dagar sens jag tränade =S Illa,Illa, Illa!!

Kommentarer
Postat av: Runaroline

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback