28 Januari 2007

Myspys framför tv´n med Fia och Tina igår, såg en hel bunt med Vänner-avsnitt och käkade massor av ostbågar, chips och kladdkaka. Redigt niiice alltså!

Jag vill åka och hälsa på Tessa snart, jag vill ha massor av pengar då så att jag kan shoppa massor skit i alla roliga affärerer som påstås finnas i Manchester. Kanske kan åka dit i början av sportlovet om hon har tid med mej då och om jag har några pengar.

Undra vad jag ska göra av den här dagen då? *-) Skulle behöva plugga men har ingen lust så det kanske blir att häcka framför tv´n idag också. Funderar på att börja se Prison Break från början. =)

Hmm undra varför är alla sidlayouter är så fula här för? *-)

Aah varför är jag så trött, orkeslös och sur för? Jag får fan ingenting gjort. Allt känns så meningslöst. Jag är så tråkig. Blää! Känns som om jag håller på att kvävas. Vill bara sluta existera, sluta andas och försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback