30 Januari 2007

Har en känsla av att någon kommer svika eller såra mej inom kort. Vet inte varför, det känns bara som det. =/ Som jag sa till Hanna, jag tror redan jag vet vem eller vilka årets svin kommer bli, hoppas verkligen jag tror fel! Det känns nästan lite som om det håller på att bli som en repris av förra året fast att det kommer bli en lite lindrigare version av det i år. Men det känns ändå som jag kommer se till att allt går åt helvete. Jag vet att jag kanske var boven i dramat då så jag har mej sjäv att skylla att det blev som det blev. Men jag blev lurad in i det på sätt och vis och jag hade medbrottslingar så det var inte enbart mitt fel. Personen som blev årets svin förra året kanske inte förtjänar den titeln, det var ju mest mitt fel att det blev som det blev liksom.

Fan jag ska försöka sluta tänka på all skit, konstigt att jag blir trött på allt när jag bara tänker på massa skitsaker som redan har hänt som jag inte kan göra nått åt nu iaf.

Var hos farbror polisen idag och skaffade pass. Vill åka till England nu så jag får komma bort härifrån ett tag och kanske får en chans att andas ny luft. Fast det är ju bara drygt två veckor kvar tills kosan styrs åt det hållet så det är ju ganska snart ändå =)

Kommentarer
Postat av: Tomasedel

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback