Ångest..

Usch minnen från i fredags väktes idag. Har lite ångest över hur jag betede mej då men inget att göra åt nu liksom, jag hade ju kul då iaf, alltid nått. *Ber om ursäkt till alla som vi betede oss illa mot* 8)
Fan hade en öl kvar i väskan efter i fredags, och i lördags stank det öl i hela mitt rum och jag fatta inte vart det kom ifrån. På kvällen när jag skulle iväg igen öppnar jag väskan och upptäcker att det är ett hål mitt på ölburken som inte längre innehåller någon öl. Kulkul, min väska, plånbok och kamera har fått badat i öl vilket kameran tydligen inte tålde utan drunkna eller liknande, den funkar iaf inte nu =/ Väskan och plånboken går knappt använda heller eftersom dom stinker gammal fylla. =/ Ska ner på stan strax och se om de kan laga kameran. *HOPPAS*
Jag åkte bobbycar från festen som jag var på i lördags, det var skitkul men jag fick lite dåligt samvete för att jag lånade den utan att ställa tillbaka den på exakt samma ställe som jag hade tagit den från.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback