Fredag den 13

Det var fredag den 13 igår men jag hade nog inte mer otur än vanligt. Jag var en sväng hos Maria och Patrik och sen vandrade jag vidare till Erik och kollade in hans nya fina lägenhet. När jag var utanför Erik så försökte en jävla igelkott attackera mej, så jävligt läskigt asså.

image151
Erik, Jocke & jag.

image152
Erik & Jocke drack nån röd läskig dryck som verkade asäklig så jag höll mej ifrån den.

Ska åka till landet idag, det är Horn marken så ska väl gå på det en stund och ikväll ska vi till Västervik och festa om vi lyckas tigga till oss skjuss på nått sätt, annars får Sofia köra. Hähäh. Hanna och Mia kanske ska med men dom ligger säkert fortfarande och grisar och sover nånstans. Jag väntar en liten stund till innan jag ringer och terrar dom. Funderar på att gå ut och gå för att få tiden att gå, det är säkert nyttigt att röra på sej lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback