Helgen

Jag festade nog lite för hårt i helgen. I fredags var jag och Hanna hos Thore och förfestade och sen gick vi ner till Danne och fortsatte där istället eftersom han har bättre ljudanläggning. Sedan blev det Wasa där det var jäkligt niice. Jag drack nog ett par öl för mycket så på vägen hem gjorde en hel del märkliga saker hehe..
I lördags var jag bakis som fan och skulle börja jobba vid elva, bakis och jobb är ingen bra kombination men jag stod ut ett par timmar iaf. På kvällen käkade jag, Hanna och Sara pizza och sen drog vi till Patrik och förfestade och sedan vidare till en annan fest.

image148
Tårtans ölväska

Skulle till Palace men vakthelvete släppte inte in mej för att jag bara var 20 och det var 21 där, fast jag vet att inte det är den riktiga anledningen till att han inte släppte in mej, tror att han har nått personligt emot mej för han har nekat mej att gå in förr och det har vart på fredagar. Jag blev sur som fan och gick och slog sönder en glasflaska. Hamnade på Otten istället och sen blev det efterfest i studentkorridoren. Kom hem vid sex på morronen och då var mamma vaken och hade vart det sen halvfyra så om jag bara hade ringt henne hade vi sluppit att gå hem i regnet. Fast hennes telefon var på jobbet så skulle ju vart lite svårt att få tag i henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback