Lilla Ego

Åkte till landet i lördags. Var en sväng på Horn marken där mamsma köpte en Guns ´n´ Roses tröja till mej, jag ville egentligen ha en som d stod Love sucks, Boys lie på men mamma tappade bort mej när jag såg den så hon kunde ju inte betala den då. D finns inte så mkt att göra på landet så jag gick runt o fotade folk, eller mest mej själv eftersom d inte befann sej så mkt annat folk där. Spöade pappa o Jocke stort i kubb alla två gånger vi körde. Grillning o fårmatning hanns med oxå innan d va dags att göra sej i ordning för att åka till Västervik. På vägen till Västervik såg vi en riktig älg, d va lite länge sen man såg en sån varelse. Väl frame yrade Sofia o jag runt lite i folkmassorna, drack lite jäger som jag hade hittat på landet o gick sedan o träffade en jävligt fuller Johan. Sen blev d öl, jäger red bull(fast d va inte red bull utan shrak) jägershoots o mer öl. Vi satt i öltältet tills vi blev utslängda för att d ville stänga o drog sedan på efterfest på en segelbåt. På morronen när jag vaknade ville jag ut o segla men d va d ingen annan som ville för alla var bakis o ville bara slå ihjäl mej eftersom jag vägrade att hålla käften o gå o lägga mej igen så jag ringde mamma så fick hon o pappa komma o hämta oss...

Kommentarer
Postat av: Johan

ha ja jävlar vilken fest det var!

2007-07-16 @ 18:59:02
Postat av: Edvardstella

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback