Grillfest Hos Sara!

image119
Karro, Sara & Mathilda sköter grillen..

image120
..vilket resulterar i att det blev lite bränt.

image121
Jag & Hanna ligger och segar under parasolet.

image122
Sara käkar mashmellows

image123
I Saras trädgård växer det kondomer, bananer & tomtebloss på träden.

image124
Hanna & jag.

image125
Charlie & Sara har bytt kläder.

image126

image127
Naaaaaj!! Men Karro & Sara vill slicka till Charlies stora förtjusning :P

image128
Mathilda & jag

image129
Karro & Keski kör knuff med liten Sara.

image130
Sara kör ner flaskan i halsen så långt hon kan.

image131
Hanna ramla av stolen när hon skulle slicka sej själv under foten.

image132
Sara luktar Ole under armen medans han hånglar med sin egna arm.

image133
Jag skulle leva som blind & döv i en kvart.. =/ Astrist!!!

(Klockan på min kamera går en timme efter :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback