Kaos, Skrotbil & Ormhelvet.

Denna dag började med kaos, fick reda på att Jennie inte ska med till Hultan så vi hade helt plötsligt inte nån bil att ta oss dit me *panik* och inte nog med det så meddelade Cattiz mej att idioterna på Rockparty stulit vår tältplats *smisk på dom* Ska ta me min vattenpistol o skjuta på dom Mohahah..

Det första problemet löste sej under kvällen då vi var och köpte en skrotbil till mej =) Ful som fan är den me den rullar i alla fall. Nästan lite pinsamt att åka i den asså men bättre än ingenting liksom.

Va och badade med Sara, Adam, Lollo, Elin och Tommy på ett asmysigt ställe förut redigt jävla niice asså. Dit måste jag åka igen. Fick dock värsta paniken när vi gick därifrån, Elin, Lollo och Tommy gick en bit före oss och dom såg en orm jag skrek lite och var påväg att börja hyperventilera men jag lyckades hejda mej. Hatar ormar död åt dom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback