Klassträff * 2

Igår var klassen hembjuden till Ann-Katrin på middag. Kyckling, pasta, sallad och kakor bjöds det på. Smarrigt värre alltså. =) Som tack för detta så fick lärarna jättefina blombuketter som Cattiz mamma hade gjort och så hade några duktig tjejer i klassen bakat jordgubbstårta. *Mumsfilibaba*

image99
Emelie, Ellen, Becca & Jannie.

image100
Mikaela, Sara, Karro & Wivvi.

image101
Nina, Simon, Esco & Maria där i dörröppningen.

image103
Jag & Alex.

image104
Maria & Carro.

image105
Jag i Karros solbrillor.



Idag var typ hela klassen hemma hos Esco och grillade och fixade med lastbilen som vi ska åka på imorgon.

image87
Så här såg lastbilen ut från början.


image89
Karro gör skylt.

image90
Alex sågar plankor.

image93
Markus & John pyntar.

image88
Och så simsalabim så såg lastbilen ut så här.

image91
Elin & Johanna fick ta över grillmästarrollen efter mej när mitt va klart. Jag var faktiskt riktigt duktig på att sköta grillen :P

image94
Cattiz & Alex

image95
Alex & jag vi är goda vänner..

image96
Ali & Nina.

image97
Becca & Carro.

image98
Elin & Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback