Roligaste Kvällen På Länge

Igår va fan roligaste kvällen på länge. Jag upptäckte imorse att jag hade lite problem med minnet av gårdagskvällen när vi satt och pratade om den. Var iaf på fest hos Zanna och sen så åkte vi runt stan i en van som vi drack bodyshoots i och snodde en stackars grabbs kläder i och så var vi en sväng på statoil och danasade loss. Hemma hos Zanna luarde dom i mej att hälla salt på armen och sedan lägga en isbit på det och trycka så nu har jag ett fult jävla märke där, såg ut som huden höll på att ruttna när man tog bort isbiten. På vägen hem hittade vi en tidning i en brevlåda så då tog Hanna den :P Jag har hittat en bula i mitt huve, jag antar att den kom till igår men har ingen aning om hur.

image146
Candra & Orre

image140
Tessan, Hanna och Candra i vanen.

image141
Mickis, Tessan och Hanna i vanen.

image142
Jag, Hanna och Candra i vanen.

image143
Utanför statoil.

image144Fan jag fick för mej att jag skulle sova när jag var tjugo meter hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback