=)

Glad att ha kvar Sara som en av de bästaste, trodde jag hade förstört vår vänskap i söndags men trodde fel som tur var =) Bra att hon förlät mej.

Hade körlektion förut och körskoleläraren sa att han jag körde upp för var omänsklig och att han inte borde ha kuggat mej...

Var på Raised Fist med Jonas och Lisa idag =) Började med ett par bira hemma hos Jonas innan det bar sej av till konserten. Jag stog längst fram och röjde och de stod där bak och höll i min väska. Jag hade skitkul!! Fick en del blåmärken och shit men det var det fan värt!! Tröjan var nästan som efter Cooper konserten!! :P Fick reda på att Wednesday 13 ska spela i Linköping 19 april (står det på planschen jag snodde :P) Nån som vill gå med mej på den konserten eller? SNÄLLA!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh vill vill vill :D

2007-03-15 @ 20:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback