26 Stycken Framslumpade Låtar Från Mitt Musikarkiv :P

Snodde en lista från Fia har inget bättre för mej liksom.

1. Sätt din musik på shuffle
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. Använd sångtitlen som svar på frågan

1. Hur mår du idag? Nick Cave and the Bad Seeds - Knockin on Joe
2. Kommer du komma långt i livet? Brainstorm - Bring You Down
3. Hur ser dina vänner dig? Counting Crows - Hard Candy
4. Kommer du gifta dig? The Poodles - Night Of Passion
5. Vad är ditt livs themesong? Caesars palace - Right about time
6. Vad är ditt livs historia? REM - Undertow
7. Hur är skolan för dig? Dimmu Borgir - For The World To Dictate Our Death
8. Hur kan du komma framåt i livet? Thåström - Ungefär så här
9. Hur kommer imorgon vara? Children Of Bodom - The Trooper
10. Vad är det bästa med dina vänner? ACDC - Shake A Leg
11. Vad finns i lager för nästa vecka? REM - Let Me In
12. Vilken sång beskriver dig bäst? Soilwork - Natural Born Chaos
13. Hur är det med ditt liv? Bad Religion - 21st century digital boy
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Motley Crue - Bitter Pill
15. Hur ser världen på dig? RHCP - Fire
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? Live - Turn My Head
17. Vad tycker dina vänner om dig? Johnny Cash - Old Chunk Coal
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Refused - The deadly rythm
19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Elvis Presley - One Night
20. Har du en djup & mörk hemlighet? Papa Roach -  Black clouds
21. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Lars Winnerbäck - Elegi
22. Hur kan jag göra mig själv glad? Goo Goo Dolls - Slide
23. Kommer jag någonsin ha barn? Cradle Of Fith - The Foetus Of A Ney Day Kickin
24. Vad är några tips till mig? Kent 747
25. Hur kommer jag bli igenkänd? Teckno (?) - Fallen Angel
26. Vad är min danssång? Pink Floyd - Mother

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback