Gaaah

Varför kan inte allt vara som förut för? Känns som att allt var bättre då fast det kanske det inte var? Man kanske förtränger hur dåligt man har mått? JAG HATAR MITT LIV!!! Det är så jävl tråkigt, jag gör fan aldrig nått. Känns som jag kommer att sitta här och mögla i all jävla evighet :( Kan fan aldrig göra nått, HATAR ATT VARA KRONISK PANK. Va fan måste just jag av alla jävla idioter vara det för? HATAR HATAR HATAR DET!! Känns så jävla ruttet att ha praktik också, jag gör typ samma sak som de som jobbar där fast de får betalt och det får inte jag även fast vi gör samma saker, känner mej fan som en slav.

Det var askul igår i alla fall, jag var typ full innan jag började dricka och sen när jag började dricka blev jag nykter och sen efter ett par glas blev jag fuller igen :P Länge sen jag hade så jävla kul ute och allt tack vare CandyPandy som vill vara på lilla dansgolvet och hoppa omkring och inte på stora och skaka ärslet och tuttarna av sej. Fast jag såg kanske till att sabba stämningen lite på slutet men det är ju typ tradition men det var ju inte tack vare snyggingen den här gången så traditionen kanske har ändras lite :P Snyggingen är ju liksom nästan raderad. Fick Dj´n att spela de låtar jag önskade också och det får jag typ alltid när Candy är med så jag tror hon sprider någon sorts bra energi till Dj´na innan jag önskar så de inser hur jävla bra låtarna jag önskar är och att de bara måste spela dem :D Jag borde umgås mer med henne och så tycker jag att hon borde bo närmre stan! Fast det tycker jag att jag också borde HATAR ATT BO FLER MIL BORT (eller kilometer i ala fall).

Imorse när jag vakna typ runt 8-9 var jag på värsta partyhumöret och ville börja festa med en gång men det var tydligen ingen annan som ville det :S Vadå tååååkiga kompisar jag har? :P Men hoppas på att Johan håller sitt löfte om att fixa fest till ikväll i alla fall!

Ah jag vill ha tisdag! Ska på Raised Fist med Jonas och Lisa och kanske nån mer då. Ska bli så kul, har egentligen inte råd men jag får skramla.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha det är ju det som är praktik ;) Om du gör bra ifrån dig kanske du kan få sommarjobba där och tjäna pengar. Tänk på det istället!!!

2007-03-11 @ 12:35:55
Postat av: Ankan

Jo iof men känns som jag borde försöka få ett jobb ist men det verkar så svårt att få det ju..Jo får hoppas på att de erbjuder mej det..

Postat av: Tessan

Det är ju bara ett par månader kvar nu till sommaren. Du får höra dig för nu om sommarjobb hos dem, de kommer säkert börja med intervjuer o så snart. Och du har ju lite fördel av att praktisera där, lr hur? Vänta inte tills de erbjuder dig nåt, fråga istället.

usch nu ska jag läsa lite till skolan, sen blir det csi :D

Kramen

2007-03-11 @ 20:56:35
Postat av: Ankan

Jo får väl göra det. Ska hålla ögonen lite öppna och se om det finns nått jobb som man kan börja omgående med typ.
Grattis på namnsdagen ;) Skickade med namnsdagspresent i paketet med papper som Rosie skickade ;)

Ah okej :) Många avsnitt kvar att se?

Din blogg funkar inte, inte när jag skulle in på den.

Krams

2007-03-12 @ 17:11:43
URL: http://mordvapen.blogg.se/
Postat av: Tessan

Åhh tackar tackar, hade själv glömt bort det =)Jasså, ett paket till mig, spännade!:D

Hmm för mig funkar bloggen alldeles fint, ni kanske har lite fuck up internet lr nåt ;)

Kram

2007-03-12 @ 19:15:41
Postat av: Ankan

Haha tur att jag påmindede dej då ;)
Mm hoppas de duger ;)
Ah ok får pröva igen då..
Krams

2007-03-12 @ 20:50:42
URL: http://mordvapen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback