Helgen

Niiice helg =)
I fredags förfestade jag, Sara, Candy, Mia Bitch, Ammie & Jannie hos Sara för att sedan bege oss mot Palace. Vakten var lite surskallig och ville inte släppa in mej förens jag hade gått ett varv så jag gick och ställde mej sist i kön där jag träffade Johanna. Timmarna inne på Palace känns lite suddiga, kändes som jag var där i en kvart typ men var där ett par timmar iaf. Sara och jag gick hem ett tag innan stängningsdags och ringde Oskar, Sam och värmläningen så de kom på efterfest =)
I lördags var jag hemma och sega hos Sara typ hela dan och försökte få tag i Hanna, det gick inte så bra. När jag kom hem pratade jag med Camilla som också försökt få tag i Hanna utan resultat så vi åkte och letade efter Hanna och hittade henne i hennes lägenhet. Drog med oss henne hem till Camilla där vi käkade pizza och förkrökade lite. Sen blev det Svea som stängde en timma tidigare bara för att klockhelvete skulle dras fram :S Hamna på efterfest på en mc-klubb, var ganska segt där menmen det funka..när vi var halvvägs hem blir vi omkörda av en taxi som stannar ett par meter framför oss och wolla det var Camillas kompis som åkte i den så vi slapp gå sista biten =)
Idag då så har jag käkat våfflor, införskaffat en ny jacka och glott på film med Hanna och Camilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback