Rubrik

Nu är det klart, har hoppat av skolan nu =) Skönt som fan!!

Drack öl med Sara i hennes nya lägenhet igår. Grannarna på andra sidan gården visade sej vara en riktig besvikelse =/ Faaan!! Sen blidde det Palace, det var helt okej träffade massa kändisar :) Fast börjar nog fan tröttna på att gå ut :S

Vem skrev du senast med på msn? Jocke.
Vem pratade du med senast i din mobil? Linda.
Vem vill du så himla gärna slå nu? Just precis exakt just nu ingen men alla de idioter som köpte biljetter till Metallica och sen sålde dem vidare och de som köpte biljetter av de idioterna skulle jag nog inte ha nått emot att slå till.
Vem får dig att le? Jadu..
Vem får dig att känna sig sååååå ful? Tror inte det finns en person som får mej att känna så, beror nog mer på vad jag själv är på för humör.
Vem skickade du sms till senast? Sara (Jag måste bara påpeka att jag är lite stolt över mej själv för jag har nästan inte skickat nåra mess alls den här veckan :) )
Vem fick du sms av för några timmar sen? Ingen (Sara ringde ist för att skicka svar på messet)
Vem tycker du om väldigt mycket? Ingen eller jo ett par stycken men jag och Hanna jobbar på att bli känslolösa.
Vem slår du oftast? Vadå jag slåss väl inte? *-)
Vem skrattar du åt oftast? Man ska inte skratta åt folk man ska skratta med dom :P
Vem är du? Nån som du inte vill vara.
Vem är världens bloggisnörd? Fia kanske :P HIhi.
Vem är din idol? Dexter.
Vem fick dig att fälla en tår sist? Det var massor av saker som hade inverkan på att jag satt och tjöt en halv dag för ett tag sen.
Vem är väldigt irriterande? Kommer inte på nån just nu men det finns säkert massor att välja mellan.
Vem ska du träffa imorgon? Vet inte.
Vem vill du helst av allt träffa nu? Erika skulle va kul att träffa, det var ju ett tag sen.
Vem är sådär riktigt rolig? Inte du iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback