Sugig helg

Trååkigast helgen på länge, iaf när det gäller utgång, var på Palace, Otten och Cromwell och alla ställena var assega.
På Palace var det asdålig musik kändes som man var på ett högstadiedisco eller nått. Det enda roliga var ett litet samtal:
Hanna: Han där i vit tröja är snygg.
Jag: Ska vi prata med han?
Hanna: Nej!
Jag går fram till killen och säger: Är du hångelsugen?
Killen: Nej!
Jag: Synd för min kompis är det (fast det hörde han nog inte för Hanna drog mej därifrån :P ) Hahah Hanna tyckte jag var pinsam undra varför liksom.. *-)
Otten var typ folktomt, en psykopat skrämde mej och Sara redigt jävla ordentligt tror på allvar att han rymt från nått psykhem.
Cromwell var trååk, det enda roliga var när jag såg Jonny och Karla som hade färgat håret rött och blått så de såg ut som Wilma och Betty i Flinta kunde inte låta bli att skratta åt dom. Var lite kul att jag tjatade på brorsan att jag skulle få åka med dom hem och fick han att gå ut från Palace innan stängningsdags fast att han ville vara kvar längre och sen ångrade jag mej och ville inte åka med dom hem längre :P Mohaha jag är så snäll ibland alltså.
Har vart asseg idag nästan lite bakis alltså, kom hem vid typ halvtre tog en snabbdusch och sen åkte jag och träffade Sara och Hanna och har hängt med dom fram till nu typ. Roligare att vara bakis tillsammans liksom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback