Synden Straffar Sej Själv

Blir knäpp på folk som inte säger sanningen eller vågar säga vad de tycker och vill. Om man inte vill ha nått mer med en person att göra kan man väl bara be den dra åt helvete istället för att bete sej myscho? Eller? Om nåra känner sej träffade kan ni ju ta och försöka ändra på er och säga vad problemet är? Snälla! Vad har jag gjort för fel liksom? (är det någon som tycker att jag borde känna mej träffad? kan ni säga det tack!)

Känner mej så jävla konstig:
* Vill bara gå och dö samtidigt som jag vill leva i all evighet typ.
* Mår bra samtidigt som jag mår pissdåligt och bara vill spy på allt.
* Vill saker samtidigt som jag inte vill ett skit.
* Vill skratta samtidigt som jag bara vill sätta mej ner och stortjuta.
* Känns som jag inte har nåra kompisar samtidigt som jag har världens bästaste.
* Vill berätta samtidigt som det känns som det inte är mitt problem så att jag lika gärna kan skita i det. Kommer inte bli bättre av att jag berättar det liksom. Ni märker förhoppningsvis själva vad det är tids nog.
* Ångrar att jag gjorde som jag gjorde, hur jävla dum i huvet får man bli? Men synden straffar ju sej själv det har jag fått bevisat än en gång (varför lärde jag mej inte det första gången jag "syndade"?) =( Fanfanfan!! Känner mej så jävla äcklad! Blåst i huve är vad jag är.
* Känner mej övergiven också =/

Kommentarer
Postat av: Candra

Listan du skrev, stämmer fruktanvärt väl in på mig med, o du vet ju varför!

2007-03-27 @ 23:07:17
Postat av: Ankan

Fan jobbigt!! Hatar att känna så här fast det kanske är bättre att känna sej splitrad än att enbart må dåligt över saker? *-)

Postat av: JM

känner som du. de där punkterna. så du är inte ensam :)(K)

2007-03-28 @ 13:03:41
Postat av: en som varit med lite längre.

det kallas livet. man vänjer sig efter ett tag.

Hang in there! (lova!)

2007-04-01 @ 22:37:52
Postat av: Ankan

En fråga till "en som varit med lite längre" Vilken årgång är du?

2007-04-01 @ 23:54:05
URL: http://mordvapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback