Världens tråkigaste inlägg

Var på bio med Jocke i lördags och såg  Tenacious D - Världens bästa rockband, den var helt okej :) Ett tips köp inte en stor popcorn om du inte har i avsikt att bjuda hela salongen. Jag och Jocke åt knappt upp hälften och då tvingade vi i oss hur mkt som helst.

I söndags fick jag fler födelsedagspresenter :) Pera var här och visade upp sin nyinköpta bil och då övertalade jag han att åka till Nordik, Blomsterland och Presenta med mej. Jag skulle köpa lite grejer och sen när jag skulle betala säger han att han ska betala mina grejer eftersom jag har fyllt år så då springer jag och plockar på mej lite fler saker :P

Var på Ikea med mamma och pappa idag, fick två hyllor som det ska byggas en sänggavel av typ och en golvväxt =)

Kommentarer
Postat av: Imrelinea

Lots of great info, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback