Jag inbillar mej!!!!

När jag åkte hem från England sist hände nått hemskt! Jag blev flygrädd. Fast jag inbillar mej nog bara det men det är jobbigt ändå. Har aldrig vart flygrädd förut så fattar inte att jag blev det helt plötsligt så där. Känns inte allt för kul att jag ska byta plan nu när jag fått den här fåniga inbillningen. Det är ju liksom starten som är läskig..
Men ska bli kul att träffa syster och att shoppa lite iaf! Får bara hoppas att man överlever flygresorna både dit och hem så att man både hinner shoppa och använda det man shoppat. :P

Kommentarer
Postat av: jm

hehe tänk inte så, att du ska hinna använda det du handlat :P men jag håller med om att starten är läbbigast! och om det blir oväder, då vill jag kliva av!

2007-05-14 @ 10:42:51
Postat av: Jonas

Men, det är ju skithärligt att känna suget i magen när man startar, sen somnar man ju ganska direkt av uttråkning :P

Jag hade varit mer orolig för att irra bort mig på flygplatsen ;)

2007-05-14 @ 19:43:07
Postat av: Tessan

Bara 2 dar kvar...whieee

2007-05-16 @ 10:39:49
Postat av: Anonym

Jo men det brukar vara bra skylltat på flygplatser känns som om det bara finns en väg att gå iaf på d jag vart på..Kommer säkert yra borta mej nu bara för d..

Mindre en ett dygn kvar nu ;)

Tror jag har tappat flygrädslan nu oxå =)

2007-05-17 @ 21:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback