Some Shit

Var inne i Manchester och shoppade LITE idag. Känns nästan som att det var en väldigt dålig shoppingdag idag för mej, i alla fall jämfört med i lördags. Köpte bara fyra väskor och två halsband fast d var väldigt snygga så helt misslyckat var d ju inte. Ska nog köpa ett par gråa converse på onsdag, ville inte köpa dom ida för d kostar 35 £ och jag har bara 60 £ kvar och 20 £ av dom måste jag ha till att festa me imorn och för och ta mej till flygplatsen på torsdag så conversen köper jag bara om jag inte hittar nått annat skööj..

image66

Jag drömde att jag piercade tungan i natt och d gjorde inte ett dugg ont. Jag fattar inte varför  jag har börjat drömma om att pierca mej..d kanske e mitt undermedvetna som talar..fast den gången jag drömde att jag pierca bröstvårtan var ju en ren olyckshändelse att jag pierca mej, om jag inte hade gått fel väg på golvet så hade ju inte huset ramlat ihop och jag hade aldrig fått ett häftstift i bröstvårtan och därmed heller ingen piercing...

Kommentarer
Postat av: Hotmh

Your site is very good.
Thank you for the opportunity to sign your guest book.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback